Retourneren

Wat bij beschadigde artikelen of fabricagefouten?
Alle geleverde artikelen worden vooraf door Axeswar Design grondig nagekeken op eventuele fabricagefouten en vervolgens met de grootste zorg verpakt en verzonden. Mocht je toch een beschadiging opmerken, dan kan je dit via e-mail melden binnen de 14 dagen en de levering terugsturen. Verzendkosten voor het retourpakket zijn voor eigen rekening. Na ontvangst van het retourpakket wordt je onmiddellijk een nieuw pakket toegestuurd, behalve als het artikel niet meer in voorraad is. In dat geval wordt het aankoopbedrag teruggestort of kan er gekozen worden voor een tegoedbon.


Wat als mijn aankoop me niet bevalt?
Conform art. 46 van de wet van 6 april 2010 heb je als consument het recht aan Axeswar Design mee te delen dat je afziet van de aankoop van online bestelde artikelen, en dit zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed.


Hoe dien ik mijn retourzending te doen?
Retourzendingen dienen te worden terugbezorgd in originele staat, op eigen risico en kosten. Axeswar Design zal de bestelling terugbetalen zodra het geretourneerde artikel ontvangen werd, en op voorwaarde dat het artikel niet door de klant beschadigd werd. Om discussie terzake uit te sluiten worden alle geleverde artikelen vooraf door Axeswar Design grondig nagekeken.

Retours kunnen persoonlijk door de klant worden teruggebracht naar de winkel te Gent (B). Klanten die opteren om een artikel per post terug te sturen, doen dit best aangetekend. Verpak, bescherm en verzegel in dat geval uw retour voldoende en hergebruik bij voorkeur de originele verpakking. De vervoerskosten van de retourverpakking moeten vooraf betaald zijn; ze zijn ten laste van de klant.

You are using a really old version of
Internet Explorer, click here to upgrade your browser.
x